خاطرات و داستان های کوتاه

چهارشنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۰۲ ب.ظ

مسیر عاشقان

                                                                   

                                    اربعین ، مسیر عاشقی

 

 

                           

اشک ها مان در کویر گونه ها غلطیده است      گرد غم بر چهره هامان نقش بست


پاهامان از مسیر راه عشق وامانده است                  چشم هامان از نگاه آن ضریح وامانده است

 

اربعین آمد و ما جامانده ایم                   از نگاه آن ضریح جامانده ایم

 

پس کی آید این زمان بار دگر                 بازگردیم ما به این ماوا دگر

 

آرزو دارم که من بار دگر                       رهسپار کربلا گردم سحر

 

گویم ای پروردگار این جهان                 من کی آیم در مسیر عاشقان

 

باز من آیم کنار آن ضریح                    دست هارا من کشم بر آن ضریح

 

باز هم درد و دل با او کنم                  صحبت از راز مگو با او کنم 

 

اربعین امسال قسمت نشد              شادیم در سینه ام پژمرده شد

 

عاشقان امشب همه افسرده اند       از حریم رهروان جامانده اند

 

عاشقان امشب همه نجوا کنند         با شهید کربلا نجوا کنند

 

خانه های عاشقان شد کربلا        قلب هاشان رهسپار نینوا

 

       

                                   اثر : فاطمه نجفیان

                                

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۱۴
فاطمه نجفیان

نظرات  (۱)

۱۴ دی ۰۱ ، ۲۲:۳۰ شاگرد بنّا

ای مشایه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی